Дистанційне навчання 6 клас


 Моя електронна пошта:  loramokhnal@gmail.com                 

Увага! Онлайн уроки під час карантину Онлайн уроки

Дата 27.05.2020    Урок №69-70 (19-20)        Тема: Придбання квитків. Підсумковий урок

Склади пазл  Пазл

Enjoy summer holidays!
 Насолоджуйся літніми канікулами!
____________________________________

Дата 25.05.2020    Урок №68 (18)        Тема: Визначні місця України

1.  Think and name some reasons for travelling to Ukraine.
2. Match the first part of the phrase to the second one to make up a proverb. 
1. East or West…                          a) …likes its nest
 2. Every bird…                            b) …like home 
3. There is no place…                   c) …home is best 
Give Ukrainian equivalents of these proverbs

3.  Watch the film about Ukraine

4. Answer the questions. (усно)
1. Where is Ukraine situated?
 2. Is Ukraine a large country?
 3. What is the territory of Ukraine? 
4. What is the population of Ukraine?
 5. What is the national currency? 
6. What is the symbol of Kyiv? 
7. Where is Ukraine situated? 
8. What is the biggest river in Ukraine? 
9. What is the National Ukrainian dish? 
10. What are the symbols of Ukraine? 
11. What does Ukrainian flag symbolize?

5. Do the test Test
Завдання необхідно виконати до  26 травня 15:00
______________________________________________________

Дата 20.05.2020    Урок №66-67 (16-17)        Тема: Подорож. Цікавий випадок. Домашнє читання. 
How's it going? 
Завдання: 
Прочитати текст про англомовні країни та виконати тест.
1) Read Ex.3, p.187-188 
2) Do the test  TEST
______________________________________________________

Дата 18.05.2020    Урок №65 (15)        Тема: Контроль говоріння


How's it going?  Сьогодні четверта і остання семестрова контрольна робота- з говоріння. Розмовна тема - Travelling
Ваше завдання: скласти розповідь (обсяг 8 речень) за темою , вивчити та розповісти ( розповісти, не прочитати), аудіо чи відео вашої розповіді надіслати мені на пошту. При складанні розповіді пропоную вам користовуватися наступними вправами: №3 с.149, №5 с.150, №11 с.185-186 
Бажаю вам успіху! Чекаю на ваші роботи

Дата 13.05.2020    Урок №64 (14)        Тема: Контроль письма

Hi there! Cьогодні контрольна робота з письма. Щоб підготуватися до цього виду роботи, рекомендую повторити: 
1)вживання much / many перед іменниками (с.204 §4)
2) назви національностей (с.157-158)
3) вживання означеного артикля the (Урок №61 (11)
4) ступені порівняння прикметників (§1, с.199)
5) утворення Present Perfect (§5, с.208) , Present Simple, Present Continuous, Past Simple (§1,2,4, с.206-208) 
Згадали? Тепер попийте some water, з'їште some chocolate .
Let's do the test!

 Be successful !
_________________________________________________________________________________
Дата 06.05.2020                    Урок №63 (13)      
Тема: Контроль аудіювання
How's it going?  
Сьогодні семестрова робота з аудіювання. 
Щоб підготуватися до цього виду роботи, рекомендую увімкнути та послухати гарну пісню англійською.🎼 Прислухайтеся до слів, налаштуйте свої вушка на сприйняття англійської мови.
Виконайте вправу "Позитивне налаштування"
Два пальці з’єднати разом на обох руках. Покласти на горбки на чолі, трохи вище його середини, на лінії між бровами та лінією росту волосся. Цим ми сприяємо посиленню кровообігу, активізації лобових часток мозку. Може навіть з’явитися відчуття, що горбки на лобі пульсують, а ви — заспокоюєтесь. 
Виконання роботи:
1. Перейдіть за посиланням 
2. Впишіть своє ім'я та прізвище.
3. Прослухайте аудіо двічі та виконайте тест ( тест у Гугл-формі, містить аудіофайл) .Спроба виконання - одна
Бажаю вам успіху!
________________________________________
Дата 04.05.2020    Урок №62 (12)      Тема: Контроль читання

How's it going? Сьогодні починаємо виконання семестрових контрольних робіт. Як пам'ятаєте їх чотири: з читання, аудіювання, письма та говоріння. Вперше будемо виконувати їх дистанційно. Дуже сподіваюся на вашу доброчесність, оскільки контролювати процес виконання робіт не можу. 
Почнемо з читання. За посиланням переходите до тесту, він у Google-формі. Тест містить текст, який треба прочитати та завдання для перевірки розуміння прочитаного. 
Важливо: читайте уважно , тест виконується з однієї спроби. Тобто відповіді можна відправити 1 раз. На початку тесту впишіть своє ім'я та прізвище. 


 Бажаю успіху!   Be successful !
________________________________________
Дата 29.04.2020                 Урок №61 (11)           
Тема : Урок граматики. Вживання означеного артикля з геграфічними назвами

1.Уважно ознайомтеся з правилами, коли артикль вживається і не вживається на с.171 підручника

2. Також пропоную вам переглянути пояснення вживання артикля у відеоуроці Відеоурок з теми
3.Виконайте тест Тест Articles
Завдання необхідно виконати до  9 травня 9:00 
Спроб виконання тесту-одна!
______________________________________________________

Дата 27.04.2020      Урок №60 (10)           
Тема : Визначні місця Києва

Запрошую вас у тур по Києву Kyiv tour  Best Places to Visit in Kyiv

Виконайте Впр.5 с 164-166 - підберіть відповідне фото до опису. Опис читайте уважно, ця інформація вам  буде в нагоді при виконанні тесту. 

Виконайте тест   6 кл Sights of Kyiv   
Увага! Тест виконується 1 раз! Завдання необхідно виконати до  29 квітня 15:00
_________________________________________________________________________________
Дата 22.04.2020           Урок №59 (9)           
Тема : Навколо світу. Англомовні країни.

Hi there! Cьогодні рушаємо в подорож до англомовних країн- країн, офіційною мовою яких є англійська. А це:

the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
the United States of America
Canada
the Commonwealth of Australia
New Zealand.

Ознайомтеся з інформацією про ці країни
Now read some facts about English-speaking countries. 

the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland 
Official name: The United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland 
Abbreviation: UК 
Capital: London 
Population: Over 56,000,000 
Area: 244, 000 square kilometers 
National Flag: Union Jack 
National Emblems:  the Red rose — England , the leek — Wales , the thistle — Scotland , the shamrock — Northern Ireland Language: English

 the United States of America
Official name: The United States of America 
Abbreviation: USA
Capital: Washington 
Population: 236,000,000 
Area: 3,717,522 square kilometers 
National Flag: The Stars and Stripes
National Emblems: The Bald Eagle
Language: English

 the Dominion of Canada 
Official name: The Dominion of Canada 
Capital: Ottawa
Population: 26,000,000 
Area: 10,000,000 square kilometers
National Flag: The red and white flag with the Maple Leaf in the middle 
National Emblems: The beaver and the Maple leaf  
Language: English, French

 the Commonwealth of Australia 
Official name: The Commonwealth of Australia
Capital: Canberra 
Population: 16.000.000 
Area: about 8,000,000 square kilometers
National Flag: The small Union Jack in the left corner, the large seven-pointed star, and five small stars. 
National Emblems: Golden acacia 
Language: English 

New Zealand 
Official name: New Zealand 
Capital: Wellington 
Population: about 3,000,000 
Area: 268,680 square kilometers 
National Flag: The small Union Jack in the left corner, and four red stars with white borders 
National Emblems: Kiwi 
Language: English

Запишіть ці факти у свої зошити

Виконайте тест   Тест

Завдання необхідно виконати до  25 квітня 12:00 
________________________________________________


Дата 15.04.2020           Урок №57-58 (7-8)           
Тема : Подорож. Визначні місця Лондону


How's it going? Сьогодні відправляємося у подорож до Лондону - оглянемо його визначні місця. Готові?
 Одягни маску та переходь за посиланням London city tour

У цьому відео огляд визначних місць столиці Британії  London sightseeing

Прочитай текст Впр.2 на с.161-162

Давай перевіримо наскільки ви були уважнні під час екскурсії та читання тексту. 
Виконайте тест         Test LONDON

Жми,танцюй  -це для тих, хто добре виконав тест))

Bye! See you on Monday!
________________________________________________________________________________

Дата 13.04.2020           Урок №56(6)           Тема : Країни світу

How's it going? Сподіваюсь на відповідь:" I'm doing great, thank you)
Настав час попрацювати над вимовою назв країн світу та дізнатися місце їх розташування . Тобто сьогодні урок географія +англійська.
1. Пропоную вам переглянути відео та опрацювати вимову назв країн Європи 
2.Слухай і повторюй назви країн світу та національностей   Впр.1, с.157 track 34
3. А тепер для вас цікавий тест на сайті На урок     Тест
Термін виконання тесту до 12.00 15 квітня
Код доступу 818639
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Дата 08.04.2020           Урок №55(5)           Тема : Подорож

Обговоримо питання минулого уроку.

Larysa Mokhnal приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

Тема: English 6-A
Время: 8 апр 2020 11:00 PM Киев

Подключиться к конференции Zoom

Идентификатор конференции: 706 746 740
Пароль: 703165
________________________________________________________________________
Дата 06.04.2020           Урок №54(4)           Тема : На автостанції. 

Завдання: 
1. Look at the crossword and find eight words describing travelling.

2. Усно   Дайте відповіді на запитання ( якщо чогось не знаєш-шукай відповіді у Граматичному довіднику підручника с.206-209 або загугли):
1. Скільки груп видо-часових форм дієслова існує в англійській
мові? Назвіть їх.
2. Який час дієслова вживається, коли ми говоримо про звичайну,
повторювальну дію?
3. Який час дієслова вживається, коли ми говоримо, що дія від-
бувається зараз, у момент мовлення?
4. Який час дієслова вживається, коли ми говоримо, що дія від-
булася в минулому?
5. Який час дієслова вживається, коли ми говоримо про результат
виконаної дії?
6. Яке закінчення додається до дієслова у теперішньому тривалому
часі?
7. Як утворюється Present Perfect?
8. У якому часі ми використовуємо правильні та неправильні дієслова?
9. Як утворюється правильне дієслово? Наведіть приклад.
10. Наведіть приклад неправильного дієслова.

3. Do the test Grammar


____________________________________________________________
Дата 01.04.2020           Урок №53(3)           Тема : На вокзалі
Завдання: 1. Guess the riddles:  
2. Answer the questions:
3. Agree or disagree. Впр.3, с.149( усно)
4. Ознайомся зі схемою на с.150 до Впр.5. Склади письмово 4 речення,  користуючись  схемою про різні види подорожей (by  plane, by ship, on foot, by train, ...)
Наприклад,  I like travelling by car because it`s comfortable and enjoyable. But sometimes travelling is dangerous. 
Фото своїх робіт надсилайте на мою пошту 
loramokhnal@gmail.com або в нашу групу у Вайбері.
Eat a clove of garlic and stay at home!

________________________________________

Дата 30.03.2020
Урок №52(2)

Тема : На землі і в повітрі
Завдання:
1. Ознайомитися з новими словами Впр.1а,с.148, записати їх у словник.

2. Прослухати аудіо до Впр.1в, с.148           Track 31

3. Виконати тест до прослуханого                   Test "Travelling"
Have a rest, drink a cup of tea with lemon) 

4. Дати відповіді на запитання Впр.2,с.148
Відповіді надиктувати на диктофон і переслати мені на пошту    loramokhnal@gmail.com або в нашу групу у Вайбері. Завдання по бажанню, але пропоную це зробити кожному, щоб почути свій голос англійською)
_____________________________________________________________


Коментарі