Дистанційне навчання 4 клас 2019-2020

Моя електронна пошта:  loramokhnal@gmail.com


Дата 27.05 - 4-Г      Урок № 20        Тема: Тепер ти можеш...  Підсумковий урок з теми

1. Вивчи нові фразиЩо я можу робити влітку?
2. Склади пазл Пазл
Enjoy summer holidays!
 Насолоджуйся літніми канікулами!
________________________________________________

Дата   26.05 - 4-Г         Урок № 19   Тема: Мої враження від подорожі

Виконуй вправи
_________________________________________________________________________

Дата 25.05 - 4-А, 4-Б       20.05 - 4-Г  Урок № 18 Тема: Мої враження від подорожі
Hello everyone! Nice to meet you today! 
Для тих учнів, хто має бажання знати більше, частина І. Оскільки Present Perfect не входить до нової програми для 4-го класу, хоча цей матеріал є в підручнику. 
Для тих учнів, які не хочуть виходити за межі шкільної програми, частина ІІ.
 Частина І. Сьогодні опрацьовуєм  Present Perfect. Якщо забули вже про цей час пропоную повернутися доВідеоурок до с.174-177
До сьогодняшньої темиВідеоурок до с.178-184
Завдання : опрацювати відеоурок (можете це робити з перервами, бо урок довгий) та вивчити 3 форми неправильних дієслів з перекладом Впр.3, с.179 Аудіо до Впр.3 с. 179
Третя форма дієслів вам потрібна для утворення часу Present Perfect.
 Частина ІІ. 
Сьогодні познайомимося з аеропортом Хітроу в Лондоні, Велика Британія.
Прочитайте текст Впр.5, с.188  і виконайте Впр.6,с.189 письмово ( речення переписувати цілком). Фото вправи на Вайбер.
Якщо збираєтесь до Лондону, ось вам інформація як дістатися з аеропорту Хітроу до столиці Англії

Как добраться до аэропорта

  • Такси

    Стоимость проезда 65-80 GBP. Стоянка такси находится рядом с выходом из аэровокзала. Время в пути — около 40 минут.
  • Автобус

    Автобусы National Express от центральной автобусной станции «Хитроу» до вокзала «Виктория». Стоимость проезда от 6 GBP. Отправление каждые 20-30 минут. Билеты можно приобрести в здании аэропорта или непосредственно в автобусе. Время в пути — около 40 минут.
  • Поезд

    Скоростной поезд до центра Лондона (ж/д вокзал «Пэддингтон»). Отправление — каждые 15 минут, стоимость от 22-25 GBP. Время в пути — около 15 минут. Цены на странице указаны на август 2019 г.
  • Метро

    Благодаря тому, что к 1977 году лондонский метрополитен продлил линию Пикадилли до аэропорта, к 1998 году открылось прямое железнодорожное сообщение с лондонским вокзалом Паддингтон, добраться от аэропорта до Лондона можно легко и быстро. Линия «Пикадилли» идёт от «Хитроу» до центра Лондона. Стоимость проезда в центр Лондона от 6 GBP за одну поездку. Поезда отправляются каждые 5 минут. Время в пути — около 55 минут.
  • Трансфер

    Самым быстрым и комфортным вариантом добраться станет трансфер. Нужно заранее выбрать автомобиль подходящего класса и вместимости, а водитель встретит в аэропорту с именной табличкой. Стоимость, указанная при бронировании, будет фиксирована: например, пробки на нее не повлияют.
____________________________________________________

Дата 19.05 - 4-Б(16), 4-Г(17)   22.05- 4-А(16)    Урок № 16/17      Тема: Контрольна робота: говоріння 

How's it going? Сьогодні остання семестрова - контрольна робота з говоріння. 
Завдання: розповідь за темою Travelling , тобто ви маєте розповісти (РОЗПОВІСТИ, а не прочитати) про подорожі. Обсяг вашої розповіді- 6-7 речень. Свою розповідь запишіть як аудіо або відео і надішліть мені на пошту або на Вайбер.
Щодо тексту вашої розповіді.  На с.188 є Впр.4. Там є 7 тверджень. Якщо ви з ними згодні, то ваша розповідь може складатися з цих речень. Якщо з чимось не згодні, можете змінити. Ці речення корисні й тим, що містять ступені порівняння прикметників. За результатами контрольної роботи з письма це слабке місце для багатьох учнів.
Наступний варіант. Інший текст за темою, до нього є аудіозапис. Ви можете його прослуховувати, щоб правильно вимовляти слова.
Travelling is very popular nowadays. People travel for pleasure or on business. We can travel by train, by plane, by car, by ship and on foot. Travelling by train is more comfortable than travelling by bus. Travelling by plane is the fastest way of travelling. I like travelling … I like travelling because when you travel, you can see and learn lots of new things. I always take my camera to take pictures.Аудіо
Вимоги до розповіді: намагатися чітко, голосно і правильно вимовляти слова, темп не дуже повільний, як можна швидше.
Бажаю успіху, чекаю на ваші розповіді!
______________________________________________________
Дата  25.05- 4-А, 4-Б(17)   13.05 - 4-Г(16)     Урок № 16/17          
Тема: Визначні місця Лондону 

Сегодня знакомимся с новым грамматическим материалом Present Perfect. Материал сложноватый, но у вас будет видеоурок, который можно просматривать несколько раз. Проверочных заданий сегодня не будет, присылать ничего не нужно. Работайте над уроком. На следующем уроке у нас последний вид контроля-контрольное говорение, а потом мы снова вернемся к  Present Perfect.Відеоурок до с.174-177

________________________________________________
Дата 18.05 - 4-А, 4-Б    12.05 - 4-Г  Урок № 15           
Тема: Контрольна робота: письмо 

Сьогодні семестрова робота з письма.
 Перед виконанням роботи слід повторити Ступени порівняння прикметників (с.106, 110, 120, 123), перегляньте таблички на с.157, 161, 165. 
(если есть возможность посмотрите презентацию)

Згадали? А тепер попийте водички, налаштуйтеся і йдіть до тесту. Нагадую, що це лише ваша контрольна робота, а не для усієї родини. Виконуйте самостійно! Впевнена, що тест буде не дуже складний для вас і після його виконання скажете: "This test is a piece of cake"🍰. Тест у Гугл-формі.

!!! Тест відправляеться 1 раз!
______________________________________________________

15.05- 4-А   12.05 - 4-Б / 06.05 - 4-Г    Урок №14       
Тема: Контрольна робота:  аудіювання


Сегодня выполняем семестровую контрольную работу по аудированию. Перед выполнением работы рекомендую послушать песни  на английском языке, чтобы настроить ваши ушки на восприятие и понимание англоязычной речи.
Алгоритм выполнения работы:
1.Повторите словосочетания и слова: ride a bike-ездить на велосипеде, make a sandcastle - строить замок из песка, sunbathe in the beach -загорать на пляже, mountains - горы
2. Перейдите по ссылке Аудио и прослушайте аудио дважды, можно и больше , пока не поймете о чем идет речь. Но постарайтесь понять после 2-разового прослушивания.     АУДИО
3. Потом перейдите по ссылке Тест или отсканируйте QR-код c помощью смартфона и выполните тест. Время выполнения ограничено⌚ - не более 40 минут. Тест будет открыт 15 мая с 9.00 до 16 мая 12.00. Код, который нужно ввести, qdt887. 
Обязательно напишите свою фамилию и имя. В тесте нужно будет выбирать правдивое утверждение (True) или неправдивое (False) и соединить две части предложения (нажимаете цифру под которой первая часть предложения и выбираете букву второй части предложения)




Желаю вам успеха!
Если возникнут проблемы, пишите в Вайбере - будем их решать))
______________________________________________________
_________
Дата 08.05.2020 - 4-А
 05.05.2020 -4-Б,4-Г   Урок №13    Тема: Контрольна робота: читання

How's it going? Сьогодні починаємо виконання семестрових контрольних робіт. Як пам'ятаєте їх чотири: з читання, аудіювання, письма та говоріння. Вперше будемо виконувати їх дистанційно. Дуже сподіваюся на вашу доброчесність, оскільки контролювати процес виконання робіт не можу. Ви маєте виконувати їх самостійно! 
Почнемо з читання. За посиланням переходите до тесту, він у Google-формі (в такій формі ви ще не виконували тести). Тест містить текст, який треба прочитати та завдання для перевірки розуміння прочитаного. Вам треба буде вибирати правильну відповідь з декількох варіантів. 
Важливо: читайте уважно , тест виконується з однієї спроби. Тобто відповіді можна відправити 1 раз. На початку тесту впишіть своє ім'я та прізвище, клас 




Бажаю вам успіху!
______________________________________________________


30.04 - 4Г   4.05-4А,4Б    Урок № 12     Тема: В аеропорту
Hello everyone! Nice to meet you today! Багато подорожей починаються з аеропорту. Сьогодні ми з вами рушаємо до аеропорту. Хто почав працювати по відеоуроку, продовжуйте з 16 хв.
1. Знайомимоcя з новими словами: journey, trip, voyage, to board, beforehand - в відеоуроці гарно пояснюється значення слів та різниця між перекладами слова подорож.
journey-довга подорож, a four-day journey -чотириденна подорож, a trip- одноденна подорож
2. Слухай та читай  Впр.5,с.171
3. Запиши в зошиті дату і виконай Впр.6 на с.173 письмово-записати відповіді на запитання. Фото надсилайте на Вайбер або на пошту. 
Хто хоче практикувати англійську більше, дивись відео, повторюй фрази At the Airport Conversation
______________________________________________________

 29.04 - 4Г          4.05-4А,4Б                 Урок № 11     
Тема: Міські види транспорту 

Hello everyone! Сегодня урок о поездках городским транспортом.
Для тех, кому нравятся видеоуроки Відеоурок з англійської мови 4 клас. Карпюк. С. 169-173.( этот урок рассчитан на два наших урока, для этого урока первые 15 мин)
1. Учим новые слова. Слушай и повторяй Упр.1 с 169
2. Слушай и читай диалог  Упр.2,с.169
3. Для того, чтобы сказать каким видом транспорта воспользоваться, есть слова: to take и to catch- воспользоваться, ехать, они одинаковы по значению . Например, take a bus или catch a bus- ехать автобусом, добираться автобусом. Слово to miss переводим опоздать, не успеть.
4. Выполните тест по уроку Тест
Задание необходимо выполнить до  9 мая 9:00. 
Тест выполняется 1 раз!!!

__________________________________________

27.04 - 4А     28.04 - 4Б       22.04 - 4Г 
Урок № 10    Тема: На вокзалі  


Hi! What's up? Сегодня работаем на с.166-168 учебника.
Lesson 4
Любителям видеоуроков ссылка на урок Відеоурок до с.166-168
Смотрим видеоурок либо работаем самостоятельно
1. Знакомимся с новыми словами Упр.1, с.166 Слушай и повторяй

2. Выполняем Упр.2, с.166-167. Это диалог На вокзале. Вверху в табличке есть слова,которые нужно вставить в диалог. Давайте их вспомним
ticket- билет, luggage- багаж, passengers-пассажиры, railway station-железнодорожный вокзал, platform -платформа, arrive -прибывать. 
Теперь читаем диалог и вставляем нужное слово. Если сложно, смотри видеоурок, слушай объяснения учителя. 
А теперь запиши этот диалог в тетрадь. Фото работы высылайте в Вайбере или на почту.
В видеоуроке есть объяснения других упражнений, можно разобрать. Для вас обязательны на с.166 Упр.1 -учим слова и Упр.2 -письменно.
Если выполнение этого задания не заняло у тебя много времени и есть желание еще поработать, лови задание

По образцу (первый диалог вверху) дополнить второй диалог внизу. Задание выполняется письменно в тетради, образец не переписываем. За дополнительную оценку, научись фразам, которые тебе помогут в путешествии.
______________________________________________________________________________

 27.04.2020 - 4А, 4Б     21.04 -4-Г       
Урок № 9   Тема: Чому ми подорожуємо?

Hello everyone! Nice to meet you today! Продолжаем тему "Путешествия". Работаем на с.163-165 учебника. Lesson 3. 
Получила несколько веселых смайликов 😊 по прошлому уроку, поэтому предлагаю вам следующий урок от коллеги, учителя англ.языка Екатерины  Відеоурок до с.163-165
Смотрим видеоурок либо работаем самостоятельно
1. Знакомимся с новыми словами Упр.1, с.163 
2.  Читаем текст Упр. 2 с.163 Слушай и читай
3.  Stop! Have a rest! Drink a cup of tea with lemon 🍋☕
4. Запомни!!!
to travel on business- путешествовать по делам, в командировку
to travel for pleasure- путешествовать для удовольствия
to get to know new things ,to learn new things - узнавать новое
5. Выполни тест по Упр.3 с.164 (по тексту) и Упр. 4 с.165(не в зошиті, лише тест)
Завдання необхідно виконати до 9 травня 9:00
____________________________________________________________________
21.04.2020 - 4Б          24.04.2020-4-А         15.04.2020 - 4Г   
Урок № 8    Тема: На вокзалі

 Пропоную  вам урок іншого формату. Це відеоурок до с.160-162 нашого підручника. Відеоурок
Завдання: 
1. Запишіть у зошиті дату Friday, the 24-th of April
                                                                     Work 7
 2. У зошитах письмово виконайте Ex.3 ,p.162 . 
 Если предложение правдивое, возле номера предложения поставь +, если  в нем есть неправда- поставь минус. Например, 1.+ 2.-...
3. Выполните   Ex.5 ,p.162 .  Замените подчеркнутые слова  словами-местоимениями из таблички на с.161. 
My friends -мои друзья, т.е. они they -заменяем them
Предложения не переписываем!!! Пишем номер предложение и местоимение, которым вы заменили слова. Например, 1.them 2. it ....
Фото ваших работ жду на Вайбер. 
                                                           
Якщо вам сподобався такий відеоурок прошу надіслати мені смайлика веселого, якщо ні - сумного

_______________________________________________________________________________
17.04 - 4А  14.04 - 4Б,4Г        Урок № 7
 Тема: Люблю подорожувати
Сьогодні тема уроку ....  Розшифруйте!
 Так, сьогодні ми поговоримо про подорожі і як подорожувати.
Виконайте Впр.1 на с.156. Прочитайте і підберіть речення до малюнка. Погляньте на табличку:
Коли ми називаємо яким транспортом подорожуємо, вживаємо слово by , by train -потягом, але пішки- on foot

Дивись відео і вивчай назви транспорту  Транспорт  

Коли ми кажемо яким транспортом любимо подорожувати, починаємо речення з 
I like travelling... .
Наприклад, I like travelling  by car. - Я люблю подорожувати автівкою.
 Подивись на малюнок і продовжи речення

Подорожі можуть бути (ці слова треба запам'ятати):

А тепер давайте виконаємо тест ( тест виконуємо одноразово), думайте, не спішіть         Тест

Термін виконання до 9.00 9 травня
___________________________________________________          
08.04.2020--4Г  13.04.2020-- 4A, 4Б      Урок № 6 
Тема: Підсумковий урок з теми: My city - my home

Hello everyone! Nice to meet you today! Cьогодня у нас последний урок по теме. Со следующего урока будем работать над темой Путешествия.
 Сейчас мы потренеруем ваши ушки, а точнее поучимся понимать английскую речь-прослушаем диалог. В диалоге вы услышите слова, которые мы с вами учили.С первого раза возможно ничего не разберете -послушайте ещё. Слушать
Этот диалог можно прочитать на с.150 Упр.3
Чтобы проверить понимание того, о чем говорится в диалоге , выполните Упр.4, с.151 . Выберите правильный ответ, ответы записываете в тетради так:
Monday, the 13-th of April
Work 6
Ex.4, p.151
1. a)  2. .. 3...4...5...6....(возле номера предложения пишите только букву, под которой правильный вариант)

Stop!!! А отдохнуть! Жми, пой, танцуй

Я думаю, вы уже настоящие сыщики! Читаем Упр.1 на с.152 и ищем, что же это. Результат вашего поиска записываем в тетрадь так:
Ex.1, p.152
1. shop  2....       .......7....(возле номера предложения пишите только слово)
 Экономим бумагу и выполняя работу, занимаем как можно меньше места. Но пишем разборчиво. Вы же помните,что я в очках))
А теперь сделайте самое четкое фото и отправьте мне лично в Вайбере! Жду! 
Bye! До следующего урока!
-------------------------------------------------------------------

07.04.2020-- 4Б,4Г    10.04.2020-- 4А          Урок № 5 
 Тема: У подорож із картою

Hello everyone! Nice to meet you here! Cьогодні ми з вами повторимо назви громадських споруд, прийменники місця (behind, next to та ін), які  допомагають орієнтуватися у місцевості та слова, які вказують як нам рухатися, щоб знайти певну будівлю.
 Я впевнена, що ви любите грати! В мене є для вас гра, вона допоможе повторити назви будівль. Перейди за посиланням  Гра
Гра Spinning на повторення слів, а Asteroid attack навчить тебе правильно будувати речення. Кажу чесно, сама грала - рекомендую!
А тепер відкрийте підручники на с.146, Впр.1 -прочитайте фрази і скажіть їх переклад. Пам'ятаєте? Молодці!Хто забув,що вони означають-дивись у зошит, ось навіщо треба записувати нові слова і фрази. 
Відпочинь, drink some water! Зроби вправи Рухавка
 А тепер читай уважно Впр.4 на с.148 - рухайся по малюнку і шукай вказане місце. 
Go along перекладається "іди вдовж" ("иди по")
У Вайбері надішли мені особисто, не в групу, таке повідомлення:
 Спочатку твоє прізвище,ім'я   Потім через кому чотири слова- назви тих споруд до яких ти прийшов у кожному пункті.
Цікаво, що ж вийшло? 
Це все на сьогодні! Зустрінемося наступного уроку!
    Стосовно ваших завдань, я їх обов'язково перевірю, але поступово-їх дуже-дуже багато. Ви молодці, що виконуєте. Але в мене не вистачає часу, створюю  уроки, спілкуюсь у Вайбері з учнями та на он-лайн уроках...

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------01.04.20 - 4Г    6.04.20 - 4А,4Б   Урок № 4
Тема:  Як зорієнтуватися в незнайомому місті  
Завдання: навчитися запитувати де знаходиться, наприклад, кінотеатр, і відповідати на запитання про місце розташування будівель.
1. Запиши в зошиті дату, вже місяць April
2. Ознайомся з новими словами Впр.1, с.146. Слухай і повторюй фрази
Запиши слова з перекладом у зошит.
1. спускатись вниз 2.повернути ліворуч  3. повернути праворуч  4. переходити вулицю 5. проходити повз(мимо)
3. Слухай діалоги, читай (якщо треба перекладай), повторюй Впр.2, с.146
4. Дивись мультик і повторюй фрази  тисни тут
А письмового завдання немає))
 Вчи фрази, будеш подорожувати без перекладача!

Eat a clove of garlic and stay at home!




________________________________________

31.03.2020 4Б,4Г   3.04 - 4А  Урок № 3
 Тема: Вулиця, на якій я живу

1. Запиши в зошиті: Monday, the 31-st of March             
                                                    Work 3
2. Послухай та запам'ятай слова    Впр.1,с.143. Запиши їх у зошит з перекладом.

3. Слухай та показуй місце на малюнку   Впр.2,с.143
Зупинись, попий водички, заплющи очі і на чернетці напиши речення     Все буде добре .    Вийшло? МОЛОДЕЦЬ!

4. Прочитай речення і запиши слово, яке я пропустила. Речення складала за малюнком до Впр.2,с.143
                            1. There is a  ... between the bank and the post-office.
                            2. There is a cinema next to the  ... .
                            3. There is a ... behind the pet shop.
                            4. There is a bakery opposite the ...
                            5. There is a... on the left of the post-office
_________________________________________________________________________________

30.03.2020- 4А,4Б    18.03-4-Г      Урок № 2    Тема: Подорож містом
 1. Приготуй підручник та зошит . (можна продовжувати шкільні)
2. Запиши в зошиті число                  Monday, the 30-th of March
                                                                              Work 2
3. Oзнайомся з  новими словами Впр.1,с.139.  Вони допоможуть тобі дізнатися та розповісти про місце знаходження важливих будівль у місті- знайти лікарню, банк, пошту та ін.
а) Прослухай ці слова декілька разів та повторюй за спікером

б) Запиши слова у зошит ( без транскрипції)
Допиши  ще слова: next to-поряд з,біля,  on the left-ліворуч, on the right-праворуч,  on(at) the corner-на куті, in front of-попереду
Перевір: behind-позаду, between-між , opposite -навпроти
Запам'ятай ці слова! Вони будуть тобі в нагоді в письмовій вправі

4. Подивись відео, воно допоможе тобі запам'ятати нові слова
In Front Of, Behind, Between | Prepositions Song for Kids
5. Виконай тест (за можливості) відкривши посилання
join.naurok.ua
Код доступу 382858
Зупинись, попий водички, заплющи очі і на чернетці напиши речення Я залишаюся вдома . Вийшло? МОЛОДЕЦЬ!

5. Письмово у зошиті  Виконай Впр.3,с.140 - знизу до вправи є малюнок. Речення треба переписати , вставити потрібні слова з таблички праворуч

Термін виконання тесту до 8.00  2 квітня. Фото письмової роботи надсилати на пошту: loramokhnal@gmail.com 
_____________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________
 Просьба: Пожалуйста, фото работ называйте фамилией и датой. Всё собираю в папку, приходится  переименовывать, чтобы узнать автора. Спасибо за понимание) Срок выполнения заданий - по возможности! 

Коментарі

Дописати коментар